Revitalizace ArchAngels

Asi nikdo nebude věřit, co se v následujích řádcích dočte, nebo že se na tomto webu ještě nějaké řádky vůbec objeví, ale je to tak.

Guilda ArchAngels měla kdysi své cíle, za kterýmy jsme nešli dostatečně tvrdě. V důsledku toho se stalo, že jsme skončili tam, kde jsme skončili.

Nevěřil jsem, že se k WoW někdy vrátím, ale po té, co byla guilda ArchAngels uložena k původně věčnému spánku jsem si postupem času čím dál více uvědomoval, že na této hře mě nebaví bojovat za Hordu, získávat equip či hledat uspokojení v zabíjení nepřátel. Smysl hry jsem našel až poté, co jsem založil ArchAngels. Lidé, kteří byli součástí naší bývalé guildy byli skvělým kolektivem, který se mi již nikdy nepodařilo a nepodaří najít.

A proto po tak dlouhé době jsem se rozhodl, že jakkoliv bude cesta bolestivá, trnitá a složitá, dostaneme společně ArchAngels na vrchol.

Tentokrát ale budeme mít něco víc. Tentokrát víme, do čeho jdeme. Tentokrát víme, jaké oběti jsou třeba. Tentokrát víme, že vzdát se není cesta.

Získat si znovu vaši důvěru bude složité, ale v čem vás mohu ujistit je, že naše odhodlání ještě nikdy nebylo silnější!

 

Další instrukce, informace o našem postupu a plány čekejte brzy a sledujte tedy náš web.

S pozdravem Agrael