Postup / progres R2

 

Zde najdete informace o postupu naší skromné skupiny. S dotazy na progres / postup se na mne prosím obracejte ve hře. Neleznete moji skromnost pod nickem: Teira

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

---------- - Dokončeno / Complete

---------- - Rozpracováno / in Progres

---------- - Na začátku / in the beginning

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Firelands

Firelands je žhavé území vytvořené Titány, které je domovem Ragnarose a jeho rozmarných přisluhovačů. Po nástupu Deathwinga do Azherothu, Ragnaros a jeho přisluhovači se rozmístili na svazích Mount Hyjal předtím, než byli odehnáni zpět z posvátné hory statečných obránců. Nyní se Ragnaros staví na stranu svých přívrženců Firelands,mistrů z Azerothu.
Popel spáleného Firelands je nejméně pohostinný ze všech základních oblastí. Vzduch v tomto krutém místě je napuštěn škodlivými plyny. Jediné bezpečné útočiště před stále se vířícím Firelandem jsou ostrovy drsných skal. I přes nebezpečí této nelítostné krajiny je nebezpečnější běsnící zuřivost elementálu, kteří tam bydlí.

FL Normal

Firelands (10 man) - 1/7:

  1. Shannox - NE
  2. Lord Rhyolith - NE
  3. Beth'tilac - ANO
  4. Alysrazor - NE
  5. Baleroc - NE
  6. Majordomo Staghelm - NE
  7. Ragnaros - NE

FL Heroic

Firelands HC (10 man) - 0/7:

  1. Shannox - NE
  2. Lord Rhyolith - NE
  3. Beth'tilac - NE
  4. Alysrazor - NE
  5. Baleroc - NE
  6. Majordomo Staghelm - NE
  7. Ragnaros - NE

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Baradin Hold

Po druhé válce byla zničena pevnost Hold Baradin, která ležela na vzdáleném ostrově Tol Barad a byla přeměněna na vězení pro některé nebezpečné síly v Azerothu. I přes spoušť způsobenou Cataclysmem, vězení bylo ohroženo. Nyní Horda a Aliance soupeří o nadvládu na ostrově, kdy může být po ruce osvobození zapomenutých hrůz.
Bitva mezi Hordou a Aliancí zuří po celém okolí, ale vnitřní Baradin stojí tiše – a to je dobře. Mezi mnohými smrtelnými subjekty na Azerothu – příliš nebezpeční nebo vyhoštění z ostrova, jsou drženi a zamčeni uvnitř. Jsou přístupní pouze těm, kteří mají kontrolu nad Tol Barad.

BH

Baradin Hold (10 man) - 0/3:

  1. Argaloth - NE
  2. Occu'thar - NE
  3. Alizabal - NE

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The Bastion of Twilight

Bastion of Twilight stojí jako temný symbol rostoucí moci Starých Bohů v Azherothu. Různá odvětví Twilight's Hammer přebývají hluboko pod tyčící se formou věže – za územím předních řídících center – spolu s krutými vládci nazývaní Staří Bohové. Zde se oni a jejich společníci spiknou, aby uskutečnili apokalyptickou vizi, pokropili Azheroth krví, odstranili veškerý rozum, naději a život.
Blouznění některých hlasitějších členů bylo jednoduše nevyslyšeno a bylo bráno jako fantazie v minulosti. Nejeden viděl Bastion of Twilight jako ztělesnění Hammerovi fascinace novými formami a představami o pozemských orgánech. Vstup do opevněné hradby, jakým je na vrcholu Twilight Citadela, věže, která ukazuje na oblohu. Zde čeká portál. Kde? To nemůže nikdo s jistotou říci.
Co je však jasné, že vůdce Twilight's Hammer - Cho'gall řídí jeho síly z tohoto místa hrůzy. A bez ohledu na toto místo je jisté, že to bude v blízkosti Starých Bohů, kteří bydlí pod Azherothem.

BoT Normal

The Bastilion of Twilight (10 man) - 0/4:

  1. Halfus Wyrmbreaker - NE
  2. Valiona & Theralion - NE
  3. Ascendant Council - NE
  4. Cho'gall - NE

BoT Heroic

The Bastilion of Twilight HC (10 man) - 0/5:

  1. Halfus Wyrmbreaker - NE
  2. Valiona & Theralion - NE
  3. Ascendant Council - NE
  4. Cho'gall - NE
  5. Sinestra - NE

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blackwing Descent

Nefarian a jeho křivé pokusy vytvořit nový druh draka byly hlavní myšlenkou poražení po jeho smrti v Blackwing Lair. Objevily se příběhy, že jeho otec Deathwing je oživen Nefarianem a připojen k práci v Blackwing Descent. Hrůzné experimenty zde probíhají, kde zlo na úrovni předčilo Nefarianovo předchozí zločiny proti přírodě.
Obyvatelé se poučili z jeho porážky v Blackwing Lair, kde se zavrtal hlouběji do nitra Blackrock Mountain, a přestavěl jeho svatyni. Vault of the Shadowflame, hluboké jímky s magmou jsou srdcem Blackwing Descent a jsou zde vytvořeny nové experimenty nemrtvých v magických blocích, včetně chladného Nefariana, hněvajícího se srdce.
Smrt čeká na ty hlupáky, kteří by předpokládali, že "Lord of Blackrock" by je snadno neporazil podruhé.

BwD Normal

Blackwing Descent (10 man)  - 0/6:

  1. Magmaw - NE
  2. Omnotron Defense System - NE
  3. Maloriak - NE
  4. Atramedes - NE
  5. Chimaeron - NE
  6. Nefarian - NE

BwD Heroic

Blackwing Descent HC (10 man) - 0/6:

  1. Magmaw - NE
  2. Omnotron Defense System - NE
  3. Maloriak - NE
  4. Atramedes - NE
  5. Chimaeron - NE
  6. Nefarian - NE

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Throne of the Four Winds

Al'Akir Windlord má osobní doupě v Throne of the Four Winds, létající vysoko mezi nekonečnými výhledy Skywall. Když byla narušena bariéra Elemental Plane, Al'Akir volně cestoval Azherothem. Sebral své nejdivočejší bouře, aby prohledal život v lokaci Uldum a převzal kontrolu nad titánskou záhadou v Halls of Origination.
Při návratu Deathwinga, Al'Akir volně chodil po větru Azherothu. Stal se jedním z Ničitelů, nejspolehlivějším a nejmocnějším spojencem nazvaným Conclave of the Four Winds, starých větrných elementů, stejně výkonných jako sám Al'Akir.
Al'Akir je osobnost nebe: v jednu chvíli klidný, v druhou zuřivý. Ale z několika hledisek někdo říká, že "Windlord" je zásadový. Má božskou moc, která formou úderu zaútočí na Azheroth.

 

TotFW Normal

Throne of the Four Winds (10 man) - 0/2

  1. Conclave of Wind - NE
  2. Al'Akir - NE

TotFW Heroic

Throne  of the Four Winds HC (10 man) - 0/2:

  1. Conclave of Wind - NE
  2. Al'Akir - NE