Přestup

Doufal jsem v to, že tuto novinku nikdy psát nebudu..
Ale už to tak je. Guilda (spíše její hlavní členové) dne 11.3 přestoupila do guildy Forged.
Věřte mi, že z toho mám hroznej pocit.. Všechna ta práce a snaha se zahodí. Za cenu toho, že se výrazně zlepší PvE / PvP scéna.
Tuto guildu jsem si opravdu téměř zamiloval a měl jsem co dělat, abych přešel. Ale tam kde něco končí, něco jiného zase začíná.
Bohužel před námi stála otázka - budeme malá guilda, která si jednou za týden zajde raid a nedodělá ho (a když ano tak s velkou námahou a potížemi..) a nebo se spojíme a vznikne jedna velká guilda, která si dovolí jít i na Spine of Deathwing / Madness of Deathwing (raidy na 4.3 patchi).
Dohodli jsme se, že se spojíme, protože lidé od nás den co den odcházeli. Nebyli to jen 20. levely, ale odcházeli i zkušení PvE hráči a PvE v guildě se pomalu a jistě začínalo hroutit.. Doufám, že tímto jste si i vy uvědomili svoje chyby, kvůli kterým se toto muselo udělat.
Mějte se fajn a budu rád, když se mi někdo ve hře ozve nebo na skypu..
A kdo ví, třeba někdy za x měsíců / let guilda "ožije".
Zatím guildu "zmražuji". Nikdo do guildy již nebude přizván, guild banka se kompletně zamkne a komunikace pomalu utichne..

Grigs